サポートを受ける際の注意事項

  • 2017-08-12 | 注意事項
  • Laghaim Arkhan
    We ask that when they ask for some help via ticket or in the chat here of the page give us some more complete data about the doubt.
    For example :
    I took DC to see a skill.
    DC is a term used for DISCONNECT, that is when you lose the connection to the game and can be caused by faults in the internet.
    Laghaim Stops work: And when the game encounters a problem in the client and it stops working it already has some specific errors so informing correctly at the time of support increases the chances of a quick solution.
    Whenever you open a ticket or contact us, use the template below:
    Char name:
    User ID:
    Problem description :

    チケットやFBチャットでサポートを求める場合は、まず、アカウントIDやキャラクター名、問題の詳細など詳しい情報を言うようにしてください。

    コメントの投稿

    非公開コメント

    カレンダー
    01 | 2018/02 | 03
    - - - - 1 2 3
    4 5 6 7 8 9 10
    11 12 13 14 15 16 17
    18 19 20 21 22 23 24
    25 26 27 28 - - -
    チャットルーム
    最新記事
    カテゴリ
    リンク
    月別アーカイブ
    検索フォーム
    プロフィール
    Author:ATLAS
    フリーエリア
    [Arkhan Japan Group]
    チャットを楽しみたい方。いち早く情報を得たい方。迅速なサポートを受けたい方。Arkhanプレイヤーのためのグループチャットがあります。Skypeを利用しています。参加してみたい方はSkype ID:atlas_1110まで。